måndag 4 februari 2008

Går och gömmer mig

Ring mig när det blir 2009. Då kanske min otur är över. Nu har jag nämligen lyckats sparka på en fåtölj så jag brutit tån... Hur kul som helst för det gör ju inte ont... *ironi*

Annars har helgen varit lugn. Vi hade satt ett stort rött kryss över lördagen och hade mysdag. Så vi låg i soffan och tittade på film och åt chip o dippa.
Beställde kinamat så vi slapp laga mat.

Gick ut en runda på kvällen och hamnade på Olivers (som vanligt). Satt där en stund och pratade med Andre och Johanna, men efter ett tag blev det för mycket folk för att vi skulle trivas. Så vi gick hem igen. Söndagen var oxå lugn. Gick en långrunda med Devil i det vackra vädret. Det gick dock väldigt långsamt eftersom jag haltar... *fnys*

För övrig är brudklänning beställd och tärnklänningen bestämd. Den blir beställd imorgon. Men dom hade inte den jag helst ville ha =(

Inga kommentarer: