onsdag 11 juli 2007

Och regnet det bara öser ner...

Var ju duktig i dag och cyklade till stationen. Tog inte alls så lång tid som jag förväntat mig = mycket tid att slå ihjälp på stationen *suck* Jag fick lägga in en påminnelse att jag hade cyklat så jag inte tog bussen hem och glömde cykeln. Tro mig, det hade ja gjort annars..

Nu har man semester från eniro i tre dagar, för Olivers kallar på personal till Karnevalen. Både jag och Magnus jobbar alla dagarna. Klantiga jag tog ju semester tor-lörd för då är karnevalen och då jobbar jag, vad jag inte la med i beräkningen var ju att jag jobbar lördag natt och har glömt ta semester på söndag. Jag börjar kl 10.00. *suck*

Magnus kommer hem imorgon!!! Efter lunch nån gång. Ja kommer inte att släppa honom ifrån mig igen.. Förrän på söndag *snyft* då han åker igen.
Magnus kommer däremot hem och är beredd på att slåss - Harley har tagit tillbaka sin sida av dubbelsängen! Harley och jag hade ju sängen innan jag blev ihop med Magnus och tro mig, när vi blev ihop fick Magnus inte sova en hel natt utan tänder och klor i fötterna...

Kim och jag skulle käka pizza och dricka öl på Don Pedro ikväll, men han övergav mig för något mystiskt överraskande besök.. Hmm...
Men tur var väl det, för när jag cyklar hem från stationen börjar det ösregna! O de e ju inte kul på DP om man sitter inne.

Men videomix fick ett besök så kvällen är räddad: Natt på museét och nötcreme! *hihi*

Tror faktisk jag ska gå ner på Oliver ikväll och spela spel med Dennis och Tobbe. Jag svek dom förra veckan.

1 kommentar:

Åse sa...

välkommen till livet som bloggare. =)